top of page
Zoeken

Feedback

De website www.poezieplezier.be is aan het uitdoven… ☹

Nauwelijks gedichten (behalve die van mezelf) en geen bezoekers.

Ik dacht dat het aan mijn programmeertoeren lag en was een tijdje terug op zoek naar een externe webdesigner.

Voor zij die voorzichtig deelnamen aan dit toch steeds plezierig avontuur, heb ik een aantal vragen.

- Is er nood aan een gebruiksvriendelijkere versie? Want daar is dus voorzichtig sprake van.

- Of is Instagram en Facebook voldoende voor de hedendaagse dichter? Is een nieuwe versie gedoemd om weggeconcurreerd te worden door de grote spelers?

- Is er nood aan een kanaal voor louter poëzie/woordkunst?

- Andere opmerkingen?

Ik zoek zoveel mogelijk feedback voor ik stappen onderneem! Laat je gaan.😉

Reageren kan hier of poezieplezier@gmail.com 😊

THX.

22 weergaven1 opmerking
bottom of page