top of page
Zoeken

Sociale media en jouw toestemming

Ik speel al een tijdje met het idee jullie gedichten ook via Instagram te posten. Een win-win. Jullie gedichten kan ik zo mee bekend maken, maar hopelijk kan ook zo de community groeien, want ook op Instagram zitten een hoop fijne dichters.


Ik deed dat al wel wat via Facebook. Waarom me niet verder inzetten voor Instagram? Het leek logisch.

Toch is dat net de reden waarom er een toevoeging is gebeurd op de pagina 'gedichten inzenden'. Ik wil natuurlijk jullie werk niet zomaar delen, ik zou natuurlijk de dichtersnaam vermelden en eventueel taggen op Instagram, maar ik wil graag per gedicht toch even checken of dit ok is voor jullie.


Schrijven is voor iedereen immers een persoonlijk proces, misschien zie je het graag hier op de website verschijnen, maar niet per se overal op sociale media. Dat verklaart de toevoeging bij het inzendformulier. Als je graag meer informatie wenst eerst, dan mail ik je natuurlijk eerst een voorbeeldje. Bij vragen, weet me te vinden: poezieplezier@gmail.com

Een beetje meer over die Instagram pagina.

De bedoeling is om met een quote uit je gedicht, eventueel een foto, maar zeker jouw (schrijvers)naam indien gewenst, meer mensen naar de site te brengen. In de commentaar kan dan het volledige gedicht ook al komen waar mensen op kunnen reageren. Een prototype zie je hier:





Het is vooral een begin, een zoektocht naar of dit werkt. Maar als je het zou zien zitten om bestaande van jouw gedichten zo op Instagram ook te zien verschijnen. Laat het me weten: poezieplezier@gmail.com of het contactformulier mag ook altijd gebruikt worden.


De toestemming die ik vraag voor Facebook doe ik voor de wekelijkse update ook privacy-gewijs correct te laten verlopen. :)


Ik ben heel benieuwd wat jullie denken, dus commentaar hieronder is ook meer dan welkom. :)


Poëzieplezier is er voor alle dichters en jullie feedback wordt gewaardeerd.


Groetjes,



59 weergaven2 opmerkingen
bottom of page